2012年2月3日 星期五

港島西

走得腿也斷了,我跟你只能嘆句無緣………也許是我真的太窮。

繼續做九龍人!

15 則留言:

  1. 港島東得唔得呀? 應該平過港島西d...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為西營盤果d已經好平,港島東係咪即係小西灣果頭?我未試過。

      刪除
    2. 有個啱少少250'要租8000,仲要係商廈二樓,死未?

      刪除
    3. 哇.. 真係好貴喎...商廈二樓就唔好住啦, 好危險架!
      港島東即係北角至小西灣一帶! 我諗筲箕灣果附近會平D租..
      前一年我朋友租北角都有四百呎都係八千鬆D... 而家就唔知咩價啦!

      刪除
  2. 做九龍人都好丫, 起碼唔駛比李X誠搶錢(港燈)
    筲箕灣舊區得O黎都幾好住嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知搞乜,D留言成日都走左去。

      刪除
    2. 筲箕灣街巿係最平既一個街巿,同埋搭叮叮落太古都好快呀...
      所以我都喜歡港島東多D~~

      刪除
    3. 哎吔!仲乜咁架!成日食左人地D留言。
      我都想住港島呀,不過租太貴啦......

      刪除
  3. 搬屋呀?
    北角啲細單位係家七八千都應該得架~

    回覆刪除
  4. 做咩一提李X誠就唔見咗個留言嘅??????好得人驚呀~

    回覆刪除
  5. 因為太多貓貓被逼遷呀?

    港島東唔會點平,
    港島西新港鐵線,
    正在上一定唔平,
    若真轉換新地方,
    貓貓要時間適應。

    Space

    回覆刪除
  6. 想返工近少少,但係而家都係要住返九龍lu。

    回覆刪除