2013年6月27日 星期四

唉................

今朝整完,
返到去又係上唔到,

鬧交鬧到想嘔,
啱啱先收線,

16 則留言:

  1. Oh....其實係本身可以上網,不過轉做Wifi?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就係俾佢整完反而上唔到先咁勞氣。

      Cat

      刪除
  2. 回覆
    1. 開始時都好心平氣和,越講越勞氣。

      Cat

      刪除
  3. Cat, 其實買個 router 插落 modem 然後做少少簡單 setting 就可以用 wifi 唔駛搵人裝的 ~~ 我非不特意都唔會畀人黎我屋企 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 後來我先知,所以咁少少野都要搞咁多次我先咁嬲!
      我最唔鐘意陌生人上我屋企,而家仲要明天再上黎一次,係咪嘔血!!

      Cat

      刪除
    2. 唔好嬲唔好嬲...師傅明天上去又做乜? 不如好似意粉咁自己買個router, 搵朋友幫你裝好過啦~

      刪除
    3. 我都想可以自己裝個 router,但係而家直頭上唔到網,同埋都簽咗合約無得走,想取消合約都係鬧交原因之一.......

      cat

      刪除
  4. 先攪掂上到網先, 之後可以考慮買個router, 我事頭話如果無乜特別要求, 百零蚊個router 就OK, 好似以下呢個咁, 好易安裝o架咋~

    http://www.tp-link.tw/products/details/?categoryid=241&model=TL-WR702N

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都無乜要求.......淨係想上吓網啫......點解要搞成咁!

      如果甩到個Wifi contract就好啦!

      多謝妳同妳事頭(蝦子餅?)先 ^o^

      Cat

      刪除
  5. 哈哈哈哈哈!我 totally give in,
    E+連無線 mouse 都無用,用返有限的mouse!

    回覆刪除
  6. 電腦嘅嘢,通常係你越急佢就越玩你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!今朝又再玩多一野,甩底。


      Cat

      刪除