2013年4月4日 星期四

消化餅

 
唔知大家有沒有聽過呢︰
 
一對男女吃過自助餐後,
 
女:剛才吃得大飽了,有點消化不良。
 
男:那麼去買消化餅吃吧。
 
女:不用買了,我家裡有。
 
男送女回家後,致電女。
 
男:吃過消化餅沒有?
 
 女:吃過了,但好像沒有效。
 
男:吃了那種?
 
女:朱古力味。
 
 
令想起這段對話是因為我買了它。
 
焦糖朱古力消化餅
 
 
一直只有網上看過,有人說它好吃得要一口氣買四條。
有天在超市看見只賣剩一條,便立即抓著不放。
 
回家試試,焦糖夾在消化餅和朱古力中間。
好吃嗎?連我這個糖精也要說:
甜死人無命陪!
 
如果你有吃過"Mars",它的甜度是Mars的兩倍。
 
 

10 則留言:

  1. 好似好好味,我好受呢隻餅架,但呢隻未食過,怕肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔鐘食咁甜,真係唔駛試囉。
      朱古力味惠安做特呀,47.9兩件入貨啦。

      刪除
  2. 有焦糖就一定甜架喇
    我都係鐘意橙味朱古力

    回覆刪除
  3. 哈哈哈... 朱古力味 XD

    其實本身麥維他都幾甜(雖則我好喜歡食),試過一次朱古力味後都無食了

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得係報紙雜誌定電視睇過,一塊就等如粒半定兩粒糖架啦。
      如果加埋朱古力就........要跑多幾個圈lu......

      刪除