2012年3月30日 星期五

一個人



有沒有發現女性(其實男性也不少。)很喜歡連群結隊地上洗手間?又例如買衣服、看電影、吃飯。為什麼呢?我曾經認識一位女性朋友,她連睡覺也要人陪。睡著了,怎知道別人在不在?

女性一起上洗手間,可能是擔心有色狼,那麼男性呢?買衣服時或許有朋友在身邊可以提供一些建議。但對我一定不合用,因為要買什麼,我荷包已給定下明確的指引。而且,我不是漫無目的便去逛街的人。看電影呢?看電影時,我最怕別人跟我談話。看恐怖片時,更加不要來對我說劇情怎樣不合理,因為我的樣子會比片中的鬼怪更難看。那麼吃飯時,一大伙朋友一定會更高興更熱鬧呀。一大伙人吃飯的確會很熱鬧,但我很怕吵。況且,我吃東西口味很怪,跟我吃飯只怕辛苦別人了。至於睡覺,我床很小,現時有兩位女兒陪伴,已顯得有點擠了。

但我不介意朋友告訴我,需要我來陪伴你。

6 則留言:

  1. 係囉,廁所都一齊去,我覺得佢地想繼續傾計,踎住塔都要傾:我痾緊啦,你呢?之類啦

    回覆刪除
  2. 有時就唔到時間或者電影節既戲, 我都會一個人去睇..

    而家最勁既係我D朋友去買野, 佢地試衫既時候會影張相然後whatsapp問我同其他朋友意見, 所以係一個人去買等於全部人一齊去!

    我以前好享受一個人行黎行去, 但係而家條街實在太多人.. 已經唔想出去, 寧願留係屋企!

    回覆刪除
  3. largeheadboy:
    我發白日夢個陣都唔鐘意人打擾 ^o^

    naruto:
    八到咁?人地係咪痾緊都要知?

    TY:
    我睇戲時唔講野,朋友同唔同我一齊都無咩分別。

    妳對妳朋友既影響力真厲害。

    最怕見到D"自己行"。

    回覆刪除
  4. supageti:
    妳有R陪,其他都嫌"阻訂"啦!

    回覆刪除