2011年12月27日 星期二

相機

近來看的Blog的相,全部也很專業。睇返自己果D,真係唔見得人。諗住幫小朋友影下相,真係影到發脾氣。

諗住聖誕節買部好少少相機送比自己啦!行過便利店,見到有本《相機新訊》有講單鏡DC同鏡頭喎。買黎睇下先,越睇越頭暈,實在太大學問。

11 則留言:

  1. 我新買果部幾好呀, 我咁白痴影魚魚影得幾好(當然係用 auto mode 啦), 我覺得主要係佢夠快 ~~~

    回覆刪除
  2. 我而家都唔知點,原本諗住買EOS600D,但係睇見DMC-G3同DMC-GF3又好以幾好仲平D,跟住睇見你果部又唔錯喎,所以咪越睇越亂囉!

    回覆刪除
  3. 所以呢 ... 我通常會相信自己既 first thought。:P

    回覆刪除
  4. 但係妳果部同GX1既好評都超出左EOS600D,而家兩部都唔知點好,好掙扎......好掙扎......救命呀!

    回覆刪除
  5. 擲 coin 決定啦, 哈哈 ~~~

    (決定唔到時我真係會咁嫁)

    回覆刪除
  6. btw, 我都用過幾部 Panasonic DC, 影相係 OK, 但總覺得爭左啲野, 顏色比較呆板, 我又唔識亦唔咁鍾意執相(又懶啦 :P), 結果轉左用 Sony, so far so good 呀 ~~~

    回覆刪除
  7. 八成都買佢,不過要去"禁"下同摸下先,同埋要決定買單鏡定雙鏡。

    回覆刪除
  8. 如果主要影下貓貓,我相信呢兩部都合格有餘,揀部方便就手就得架啦

    回覆刪除
  9. 我都讚成粉組既意見,一見鍾情就岩架啦!!哈哈!

    本身我想買fujifilm部x10... 不過比人ban左.... 算啦.. 我都係繼續用單反...大部就大部D啦~~

    回覆刪除
  10. naruto:
    係呀,都係影下人地果D同自己果D貓,同其他小動物。

    TY:
    但係我覺得妳而家D相已經好靚囉喎,點解要買過部呀?妳而家用緊邊部架?

    回覆刪除
  11. 買相機同鏡頭係無止境既... 哈哈!
    而家果部好耐架啦! nikon D80...人地都出左兩代新機啦... XD
    不過我等緊傳聞中既D800..
    p.s. 大叔果D相靚好多.. 我都努力緊影好D~~~~

    回覆刪除