2012年4月30日 星期一

恐怖朱古力

聽說了很久,終於鼓起勇氣去試。

買了兩款。

當然要試朱古力先啦。
海綿蛋糕上面有好濃朱古力慕絲,再加朱古力漿。

吃到底是軟心朱古力蛋糕,最適合我這種朱古力怪。

好吃得停不了,要試試另外一款。
以為這款是白朱古力,但吃下去是牛油味。

內裡是一樣的。

下次要再吃,還是吃朱古力味好了。


9 則留言:

  1. 點解係恐怖朱古力? 因為食唔停?!
    好彩我唔係咁鍾意食甜野.. 嘻嘻

    回覆刪除
  2. 洗唔洗要鼓起勇氣? ~_~'''

    我都係朱古力人, dark個隻.

    我可以食到 78%, 87%架..

    在下my all time favourite is Hagen Daz Belgium Chocolate ice cream~

    btw, 有冇試過 Cova 既, 香蕉朱古力cake? 又係好正..上次我食左半個...@_@

    回覆刪除
  3. 真係好恐怖呀 ~~~ 我好膚淺,淨係鍾意牛奶朱古力。

    回覆刪除
  4. TY:
    因為佢個名,我求其幫佢改。嘻嘻。
    不過真係食唔停架!

    chiseenjai:
    哎吔!為咗個BB,我要付出番好多血汗架!

    雪糕我都好鐘意架,不過因為有奶,食親都會肚瀉>.<,

    香蕉味我又嘛嘛喎。

    supageti:
    咦?!係我印象中,妳對食係有要求個種黎喎。

    回覆刪除
  5. 我唔鍾意 dark chocolate,太苦。Royce 既純生牛奶朱古力,甜甜滑滑係我至愛。

    回覆刪除
  6. supageti:
    都話妳有要求架啦!要食Royce :)

    naruto:
    試吓啦,你咁瘦唔駛驚喎!

    回覆刪除
  7. 朱古力蛋糕 my favourite 呀
    要買嚟食下至得

    回覆刪除
  8. 試啦,正呀!(我覺得^o^)

    一個蛋糕太大,所以要試Cup Cake,
    我諗一個蛋糕正好多。

    回覆刪除